zondag 3 januari 2016

Bringing in the new year.

Hey Allemaal,

Het is nu al weer 2016, ik was helemaal vergeten om mijn blog te updaten omdat ik de afgelopen tijd best druk ben geweest. Ten eerste wil ik iedereen heel gelukkig nieuw jaar wensen, ik hoop dat iedereen een goede jaarwisseling heeft gehad en ook een geweldige kerst + sinterklaas.

Ik was gebleven bij state, state ging wel oke. Ik werd 7e in de 100 yard vrij en 8e in de 50 yard vrij, mijn relayteam heeft helaas niets gewonnen maar het was al geweldig dat we aan state mochten mee doen. Nu zwem ik dus bij de club Wasilla Waves en train 5 dagen per week 2 uur, dus ben nog steeds vol op bezig met zwemmen.
Ik heb het 1ste semester van school goed afgesloten en heb nieuwe vakken voor het 2e semester gekozen. Mijn vakken voor het 2e semester zijn: AP US history, astronomy, socialogy, US goverment, english 3, Geometry en ik ben een TA voor een leraar (dat houd in dat je een leraar een beetje moet uithelpen).
Dan heb ik nog een echte Amerikaanse kerst gehad, het begon dus met christmas eve. Mijn gastzusje, gastbroer en ik kregen allemaal 1 cadeautje die we mochten openen, dit was een pyjama die we de volgende ochtend moesten dragen. Toen moesten we om 8 uur de volgende ochtend het bed uit om al onze cadeautjes te openen. Mijn gastouders hebben ons flink verwend, super veel cadeautjes! Heb geen idee waarom ze zoveel zouden uitgeven, maar maakt mij niet uit :P.  De volgende dag kwam mijn gastmoeders familie om hun cadeautjes te openen, wij hadden ook wat gehaald voor hun.
Ik ben nog een aantal keren bij vrienden geweest en heb ook bij een vriendin gesneeuwmachined, zij woont heel afgelegen en heeft ook een dogslegde team.
Twee vriendinnen zijn verhuisd naar California, eentje kwam hier alleen voor het highschoolseason en woonde bij haar tante, dus ging weer terug in november terug naar haar familie. De andere was een senior en slaagde een semester eerder, dus verhuisde naar haar vader in California.
Toen kwam oud en nieuw, in mijn gastgezin is het niet zo groot en we bleven op tot 12 uur en wenste iedereen gelukkig nieuwjaar. Vlak daarna ging iedereen naar bed en ik bleef nog even op.
Ik trainde elke ochtend in deze vakantie, blijkbaar is dat normaal. Ik had natuurlijk geen zwemtraining met kerst en nieuwjaarsdag, ik had wel een extra lange training op 30 december van 3 uur lang!
In de volgende maanden heb ik een paar wedstrijden in Anchorage, ik heb ook nog de kans om naar een wedstrijd in Oregon en Washington te gaan. De wedstrijd in Oregon is een week voor springbreak, en die in Washington is tijdens springbreak. Ik moet nog even kijken welke ik naar toe ga want Alaska is gewoon vet ver van alles en de vluchten kosten natuurlijk geld.
Is ook zo raar idee dat ik al op de helft ben!

I'll keep you updated!

Groetjes,

Yanne








3 opmerkingen:

  1. Hey Yanne,
    Voor jou ook een gelukkig nieuwjaar! Eindelijk weer een update, we keken er naar uit! Iedere keer weer leuk om te lezen hoe het met je gaat! Succes maar weer met alles!!
    Groetjes Erna.

    BeantwoordenVerwijderen