donderdag 6 augustus 2015

New york

Heey,

Het is nu donderdag, de 3e dag van de introdagen van New York. 
Het was aan het begin best wennen aan het tijd verschil en ik wou al snel naar bed. Gelukkig hielt de organisatie ons wakker tot 11 uur want anders werd je rond 2 uur in de nacht al wakker. Nu ben ik er wel wat meer aangewent. 
We hebben de eerste 2 dagen veel groeps dingen gedaan, om elkaar beter te leren kennen. Het is erg leuk, maar soms best vermoeiend om alles te onthouden (gaat ook niet altijd).
We zijn vandaag begonnen met sporten; chearleading, baseball en American footbal. We kregen goede uitleg en weet een nu een stuk meer over de sporten, maar omdat onze bagage niet was aangekomen in New York konden sommige niet mee sporten omdat ze geen andere kleding bij zich hadden. Mijn bagage is vanochtend aangekomen na het sporten. Daarna gingen we naar Manhattan. We gingen met de bus en zijn een paar keer er uitgeweest, bij central park, ground zero en onze laaste stop waar we 3 uur vrijetijd hadden SOHO en NOHO. 
Morgen krijgen we les in American history, dus dat lijkt me intressant. Daarna gaan we weer naar Manhattan en dan naar volgens mij 5th street.
Zaterdag zal ik al om 8 uur 's ochtens in de bus zitten naar het vliegveld, naar Chigago. Gelukkig heb ik naar Chicago wel gezeldschap, maar naar Anchorage ben ik in mn eentje (en de vlucht is rond de 7/8 uur, dus veel films).
Ik kijk erg uit om mijn gast gezin te ontmoeten! 

Groetjes Yanne. 



3 opmerkingen: