zaterdag 15 augustus 2015

High school

Hey,

Deze hele week is best snel gegaan. Maandag moest ik naar school om
Een test af te nemen voor hersenschuddingen. Toen hoopte ik mijn vakken uit te mogen kiezen, maar dat kon woensdag pas. 
Ik had maandag ook mijn eerste training, mensen zijn aardig maar het bad is een stuk kleiner (omdat ze het bad met yards meten). 
Dinsdag heb ik getraind.
Woensdag ging ik weer naar school om mijn vak ken uittekiezen. Ik zet hier onder wel een foto van het rooster. Daarna gingen we langs bij de schoolnurse omdat ze dachten dat ik nog een spuit nodig had. Gelukkig niet!  Na dat ook getraind, net zoals donderdag ( ook getraind). Vrijdag (natuurlijk weer getraind) gingen we shoppen voor schoolspullen, wat echt gekte is... De winkels zijn zo groot! 
Bijna elke dag heb ik koekjes gebakken met mijn gast zusje Erika.
Vandaag gaan we naar een grote supermarkt om boodschappen te doen, ze zeiden dat ik waarschijnlijk uit mijn  dak ga omdat het zo groot is.
Zondags is altijd een relax dag hier en maandag is mijn eerste schooldag als een senior. 

Groetjes,
Yamme


2 opmerkingen:

  1. Hey Yanne, veel plezier in je eerste schoolwerk! Ben benieuwd! Groetjes Liz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yanne, leuk om weer wat over je te lezen! Veel plezier met alles! Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen